El 18 de octubre se presentó en el Palacio de la Ópera de A Coruña la película de animación De profundis realizada por Miguel Anxo Prado. La proyección del largometraje estuvo acompañada de la música en directo de la Orquesta Sinfónica de Galicia, con la partitura compuesta especialmente para la película por Nani García.

¿Por qué nos interesa esta obra? Bueno, he de decir que yo no la he visto pero, dejando a un lado el peso específico de Miguel Anxo en el mundo cómic, hay una cuestión a destacar: los dibujos de la animación corresponden a pinturas al óleo. Esta novedad ha supuesto que el autor sea el responsable de la totalidad de la obra, literalmente ha salido de su pincel, es pues una obra de autor. En la pantalla, esta técnica debería reflejarse en la percepción de las texturas, la desaparición de las tintas planas, la acentuación de los trazos; en definitiva en la plenitud de la percepción visual del espectador. Si a esto pudiéramos añadir la música, es posible que asistamos a una obra completa. Pero claro, todo esto lo debería confirmar o desmentir cuaquiera de vosotros que haya podido tener acceso a De profundis. ¿Alguno lo ha visto?¿Qué opináis?

Blogmaxter 

2 respuestas a “De profundis”

  1. Avatar de Teresa Jular

    Yo no he tenido todavía la oportunidad de ver la película en cine, con lo que no descarto la posibilidad de cambiar de opinión si llega el momento, pero sí la he visto en casa, en DVD y me ha parecido bella pero, sobre todo, arriesgada. La gran calidad de los dibujos está ahí, la música original también es muy hermosa, reconoces perfectamente las atmósferas de Miguelanxo, pero la austeridad de la cinética empleada, la apuesta por una obra tan, tan, de autor en un medio de creación que es más de equipo que ningún otro, me temo que le pasará factura. En lo peor que puede ocurrir: que se distribuya poco.

    Me gusta

  2. Avatar de Xiana
    Xiana

    Boas! Penso que me teño que considerar unha das persoas afortunadas que asistiu á estrea da longametraxe de Miguelanxo Prado. Non resultou nada doado conseguir invitacións, a verdade é que vou aproveitar para da-las grazas á Productora Continental, en concreto a Ana, que fixo posíbel que se cumprira o meu soño de ver en directo esa marabilla audiovisual, ao meu pai que mobilizou ceo e terra para conseguilas, e tamén ao dependiente de Alita Orzán que grazas a casualidades da vida entereime por el que a estrea de «De Profundis» era os días 18 e 19 de outubro.
    Aínda é hoxe que estou nunha nube. Pareceume un regalo para os sentidos tanto visual coma auditivamente… Miguelanxo dixo que éramos uns privilexiados por estar alí, eu xa o sentín nada máis entrar pola porta do Palacio da Ópera. A música de Nani García é fabulosa e a interpretación da Sinfónica de Galicia foi espectacular, fixéronno de medo. E os debuxos de Miguelanxo… non teño palabras… é certo que se perciben os trazos perfectamente, traballou as expresións dos rostros maxistralmente (recordoume ao cine mudo), logo as cores son beleza pura ao igual que a historia que se narra (máis ben un soño)… é un canto ao mar e ao amor. Encantoume, nótase non? Convido a todo o mundo que o saiba apreciar a que vaia ver a película, que se mal non entendín vaise estrear en xaneiro nos cines. Foron 75 minutos de emoción.
    Non me pareceu moi lóxica a pouca publicidade que se lle deu (igual é que eu non me entero). Eu en teoría fun a un «concerto privado de Cabreiroá» e si penso na xente que igual non se enterou e, ou que non puido conseguir invitacións (que a coñezo) e que darían o que fora por ver esa obra de arte en directo… párteseme a ialma. Por iso reitero que son unha privilexiada por te-la visto.

    Me gusta

Ahora comentas tú:

Fancómic

Somos un grupo de traballo das Bibliotecas Municipais da Coruña para a promoción do cómic como medio artístico, cultural e social. Queremos abrir unha xanela pola que asomarnos afeccionados, creadores, libreiros e bibliotecarios, unha xanela que mire especialmente á «banda deseñada» de Galicia.



Biblioyoutube

Instabiblio




Algunos derechos reservados: atribución, no comercial